Het dagboek van mijn reis in Azerbeidzjan - Reisverslag uit Bakoe, Azerbeidjan van tamarstinveronique - WaarBenJij.nu Het dagboek van mijn reis in Azerbeidzjan - Reisverslag uit Bakoe, Azerbeidjan van tamarstinveronique - WaarBenJij.nu

Het dagboek van mijn reis in Azerbeidzjan

Door: tamarstinveronique

31 Mei 2012 | Azerbeidjan, Bakoe

15 Februari laat in de avond

Hoi Jade,

Ik ben op reis in Azerbeidzjan. Het is een heel erg mooi land. Er zijn heel erg verschillende mensen, er zijn zoal rijke maar ook erg arme mensen. In de stad wonen er veel rijke mensen. En in de krottewijken iets buiten de stad zijn veel arme mensen. Het geld daar heet Manat, ik heb er eigenlijk nog nooit van gehoord. Ik heb mijn eigen bankpas meegenomen van thuis. Er zijn hier pin automaten en dan kan ik zoveel pinnen als ik wil. Ik heb ook iets heel erg leuks gedaan vandaag. Ik ben naar de rijke mensen gegaan en ik heb daar geld opgehaald voor de arme mensen in de krottewijken. De mensen daar in de krottewijken zijn daar heel erg blij mee. Ik ben nu heel erg moe dus ik ga snel slapen ik schrijf morgen weer verder!

Doei!

Groetjes Jara